dissabte, 17 de març del 2018

XXIII NITS MUSICALS AL BARRI 2018

divendres dia 1 de juny a un quart d'onze de la nit
al pati interior de l'associació de veïns
concert a càrrec de:

CÈLIA VILA






la Cèlia Vila, una noia de 21 anys que viu en un poble molt tranquil, Calders (al Moianès). La meva intenció és que la meva veu, acompanyada de la guitarra, pugui fer sentir a la gent com a casa quan m’escolti. La música és una part molt important de la meva vida, essencial. L’afició per la música em ve de ben petita. Quan tenia tres anys ja cantava les cançons dels llibres de música com si les estigués llegint (tot i no saber-ne) i les dirigia.

Vaig començar llenguatge musical als 6 anys, vaig realitzar quatre o cinc anys de cant i 7 anys de violoncel. Vaig començar, durant dos anys, classes de guitarra però he continuat aprenent-ne de forma autodidacta. El primer cop que vaig actuar en públic va ser en un festival de l’institut on estudiava, a Artés, i més tard, al 2015, al meu poble, Calders. He tocat a la Verema d’Artés, en una tarda on es combinaven la música i el vi, al Voilà (dins el marc de concerts del concurs Llumplugged), i, alhora també he tocat en casaments. Aquest passat mes de setembre vaig tocar a la sala Stroika de Manresa dins el marc de concerts del Km0, en els quals es pretenia potenciar la música local.

El meu repertori és molt divers i canviant, escullo aquelles on crec que em puc lluir vocalment i amb les quals gaudeixo, aquelles que són especials per mi, per un motiu o per un altre. Cada concert, cada lloc és diferent i no a tot arreu em sento bé tocant el mateix, manies que una té J El què sí faig és demanar la opinió sempre als de casa i als amics. Potser les cançons que són més especials per mi i alhora les que he tocat des del primer dia que vaig començar a cantar en públic, són: “Hallelujah” del Leonard Cohen i “Jueves” sense cap dubte, per mi té una lletra que fa posar la pell de gallina.

A nivell musical, el 2017 ha sigut un any en què es va iniciar el procés de composició d’unes quantes cançons, potser no gaires, i, en conseqüència, el repertori dels concerts ha variat. Actualment, tinc un concert previst dins el concurs Llumplugged aquest proper 2 de febrer a la Sala Voilà de Manresa a les 23h de la nit, en el qual es podrà veure un recull d’aquestes cançons que he composat i alguns dels clàssics que em sento més a gust tocant. És el públic que decideix qui passa a la següent fase.

Últimament, em promociono per Instagram i per Facebook, ja que són dues xarxes socials on arribes a molta gent i és una forma de donar-me a conèixer i promocionar-me. També és un medi per contactar amb mi i, sobretot, el què sempre ha funcionat és el boca-orella i obrir-te nous horitzons impensables. De fet, qui m’ho hagués dit que jo podria ser aquí avui. La vida està plena de coses bones.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada